www.Avizun.tk

سفرشات رسول الله به علی قبل از جماع با فاطمه زهرا

سفارش هاي پيامبر (ص) به علي (ع)

مكارم الاخلاق : رسول خدا e به علي u فرمود :
« چون عروس به خانه تو درآيد ، كفش هاي او را درآور و پاهايش را بشوي و جلوي در خانه ات را آب بپاش . با اين عمل خداوند هفتاد هزار نوع فقر را از خانه ات براند و به جايش هفتاد هزار گونه غنا و بركت فرستد و هفتاد رحمت بر سر عروست نازل سازد تا بركتش هر گوشه خانه ات را بگيرد و عروس را تا در آن خانه است از جنون و جذام و برص نگاه دارد .

همچنين عروس را در هفته اول از مصرف لبنيات و سركه و گشنيز و سيب ترش منع كن . »

عليu عرضه داشت : چرا از اين چهار چيز او را جلوگيري كنم ؟


پيامبرe فرمود : « زيرا رحم به اين چهار چيز نازا مي شود و حصير خانه بهتر از زن نازا مي باشد . »

علي u پرسيد : سركه چه عيب دارد ؟
حضرت فرمود : « چون اگر پس از خوردن سركه حيض ببيند ، هيچ وقت به طور كامل پاك نمي شود . اما گيشنيز ، حيض را بر مي انگيزد و زايمان را مشكل مي سازد و سيب ترش حيض را قطع كرده و بيماري پديد مي آورد . »


سپس پيامبرe در ادامه فرمود : « يا علي ! در اول و وسط و آخر هر ماه آميزش مكن ، كه جنون و جذام و نقصان به زن و فرزند روي آورد .

يا علي ! هنگام بعدازظهر آميزش مكن كه اگر فرزندي به دنيا آيد ، احوال (دوبين ) خواهد شد . از اين رو ، در چشم او پيچ و تابي ايجاد مي شود و شيطان نيز از فرد دوبين خشنود مي گردد .

يا علي ! به هنگام آميزش سخن مگوي ، كه اگر فرزندي در آن حال متولد شود ، از لال شدن ايمن نباشد . همچنين نبايد كسي در عورت همسر بنگرد كه نگاه به عورت او ، موجب نابينايي (كوري) فرزند مي شود .

يا علي ! با همسر خود با ياد و ميل زنان ديگر جماع مكن ، كه مي ترسم اگر فرزندي پا بگيرد ، ديوانه وابنه اي و در صفت زنان باشد .

يا علي ! كسي كه جنُب است يا همسرش در بستر مي باشد ، قرآن نخواند ، كه مي ترسم آتش فرود آيد و هر دو را بسوزاند .

يا علي ! نزديكي مكن مگر آن كه تو و همسرت هر يك دستمال و پارچه اي جداگانه داشته باشيد و با يك چيز خود را پاك نكنيد كه شهوت بر شهوت ننشيند و بين شما عداوت انگيزد و كارتان به طلاق انجامد .
يا علي ! ايستاده جماع مكن كه اين كار الاغ است ، و اگر فرزندي در اين حال به وجود آيد ، در بستر بول نمايد و چون الاغ همه جا بول كند .
يا علي ! زير درخت ميوه دار نزديكي مكن كه اگر فرزندي حاصل شود ، جلاد يا آدمكش و يا كاهن شود .

يا علي ! در برابر خورشيد و آفتاب نزديكي مكن ، مگر آن كه خود را از نور با پرده اي بپوشانيد . در غير اين صورت اگر فرزندي به دنيا آيد ، همواره در فقر و نكبت به سر برد .

يا علي ! بر پشت بام جماع مكن كه حاصل آن ، فرزندي منافق و رياكار و بدعت گذار باشد .

يا علي ! بين اذان و اقامه جماع مكن كه در اين صورت اگر فرزندي پديد آيد ، به خونريزي حريص باشد .

يا علي ! با زن حامله ات جز با وضو نزديكي مكن كه اگر فرزندي متولد شود ، كوردل و بخيل گردد
.
يا علي ! در شب عيد فطر جماع مكن كه حاصل آن فرزندي شرور باشد . در شب عيد قربان جماع مكن كه اگر فرزندي به هم رسد ، شش انگشت و چهار انگشت شود . همچنين در شب نيمه شعبان نزديكي مكن كه حاصل آن فرزندي آبله رو و زشت منظر و زشت مو خواهد بود .

يا علي ! در اواخر هر ماه – دو روز مانده به آخر ماه – جماع مكن كه اگر فرزندي شود ياور ستمكاران باشد و گروه مردمان را به هلاكت رساند .

يا علي ! شبي كه عزم مسافرت داري ، جماع مكن كه اگر فرزندي به دنيا آيد ، مالش را به نا حق مصرف كند ؛ زيرا تبذيركنندگان برادر شيطانند .

در طريق سفر تا سه شبانه روز از آغاز سفر نزديكي مكن كه اگر فرزندي متولد شود ، معين و ياور ستمكاران گردد .


يا علي ! شب هاي دوشنبه آميزش كن كه اگر فرزندي حاصل شود ، حافظ قرآن گردد و به قسمت خدا خشنود باشد .

يا علي ! اگر شب هاي سه شنبه جماع كني و فرزندي آيد ، شهادت روزي او گردد پس از آن كه به يگانگي خدا و نبوت من شهادت دهد ، و خداوند با مشركان عذابش نكند و دهانش خوشبو باشد . اين فرزند رحم دل و دست و دل باز است و زبانش از دروغ و بهتان پاك خواهد بود .

يا علي ! اگر شب پنج شنبه آميزش كني و فرزندي به وجود آيد ، يا حاكم و يا عالم گردد . اگر روز پنج شنبه به هنگام رفتن خورشيد از وسط آسمان نزديكي كني و فرزندي پا بگيرد ، شيطان به او نزديك نگردد و پر فهم باشد و خداوند سلامت دين و دنيا را روزي اش سازد .

يا علي ! اگر شب جمعه جماع كني و در اثر آن فرزندي پديد آيد ، سخنگو و حرف زن باشد . و اگر روز جمعه پس از عصر نزديكي كني ، دانشمند و معروف و مشهور گردد ان شاء الله تعالي .

يا علي ! در ساعت اول شب جماع مكن كه ايمن نيستي فرزندت ساحر شود و دنيا را بر آخرت برگزيند .

يا علي ! وصيت مرا حفظ كن ، چنان كه من از برادرم جبرئيل حفظ كردم .

۲ نظر:

  1. فریاد ایران

    یا خمینی اگه با خامنه ایی جماع کنی ریس جمهور احمدی نژاد میشه

    پاسخحذف
  2. اگه رضا فاضلی و بهرام مشیری ای همه مدرک و سند لز بیخردی اسلام به یه سگ نشون میدادن اون سگ الان میدونست خرد چیه ، فکر چیه ،اما چه کنم که خیلی از مردم تازی پرست به اندازه یه سگ هم نمی فهمند با معذرت از تمامی سگها

    پاسخحذف