www.Avizun.tk

توصیه های جماع امام رضا

طب الرضا u :
« در اول شب ، چه زمستان و چه تابستان ، با زنان نزديكي مكن ؛ زيرا در اول شب معده و عروق پر است و در اين حال مجامعت ناپسند است . جماع با شكم پر در اول شب باعث بيماري هاي قولنج ، فالج ، لقوه ، نقرس، سنگ كليه ، تقطير بول ، باد فتق ، ضعف چشم و كم سويي آن مي شود .

پس هنگامي كه اراده اين كار را داشتي ، بهتر است آخر شب را بدان اختصاص دهي . اين وقت براي بدن صلاحيتش بيشتراست و در توليد نسل بيشتر مايه اميدواري است و عقل مولود ( يعني فرزندي كه خداوند بخواهد به آنها بدهد ) را تيزتر مي گرداند .

به كار جماع مپرداز مگر اين كه قبلاً بازي و شوخي و فشردن پستان ها ، زن را آماده كني . اين كار ها موجب مي شود كه خواهش غريزي زن تحريك شود ، ماء النّسل او از قسمت هاي مختلف بدنش جمع آوري گردد ، آثار غلبه شهوت در صورتش پديد آيد و همان را كه تو از او مي خواهي او نيز از تو مي طلبد .

با زنان جماع مكن ، مگر آن كه پاك باشي . چون از كار فارغ شدي ، فوري بر پا مايست و منشين ، بلكه قدري به سمت راست خود بخواب يا تكيه كن ، آن گاه براي دفع بول از جاي برخيز . اين كار به اذن خداي متعال ، تو را از سنگ مثانه تأمين خواهد داد . پس از خاتمه اين كارها غسل كن و همان ساعت قدري موميا با شراب عسل يا كف گرفته بنوش ، كه اين كار كسري تورا از ناحيه جماع جبران خواهد كرد .

بايد دانست كه آميزش با زنان از نظر وقت ، هنگامي كه ماه در برج حمل و دلو است ، نيكوست و از آن بهتر وقتي است كه ماه در برج ثور باشد ، زيرا ثور شرف ماه است . »

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر